بهترین آموزش لینوکس صفر تا صد با 17 درس رایگان و گواهینامه

شما در حال مشاهده نسخه دموی ویدیو هستید، برای دسترسی کامل همین الان خرید کنید

به بهترین دوره آموزش لینوکس اسنشیالز ( Linux Essentials ) دنیا خوش آمدید. با افتخار این دوره آموزش لینوکس را به عنوان کاملترین ، جامعترین ، دقیقترین و حرفه ای ترین دوره آموزش مقدماتی لینوکس در دنیا به جامعه فناوری اطلاعات ایران معرفی می کنیم.

دوره لینوکس اسنشیالز

این دوره آموزش لینوکس چگونه طراحی شده است؟

این دوره لینوکس نتیجه بیش از یک سال جمع آوری منابع ، طراحی سرفصل ها ، طراحی روش تدریس ، طراحی لابراتوارها و تکنیک های آموزشی جذب دانشجو توسط مهندس نصیری بوده است . مهندس نصیری به عنوان یکی از نخبگان حوزه امنیت سایبری و فناوری اطلاعات در ایران تجربیات دو دهه فعالیت خود در این حوزه را به بهترین شکل در حوزه لینوکس به شما منتقل می کند. شما از دیدن این دوره آموزش لینوکس مقدماتی قطعا لذت خواهید برد. قالب آموزش این دوره به شکل زیر است :

  • بخش تئوی و مفهومی ::: با اسلاید و برگه های تقلب آزمون همه نکات فصل آموزش داده می شود
  • بخش لابراتوار و کارگاه ::: موارد تئوری در قالب کارگاه های هدفمند و طراحی شده پیاده سازی می شوند
  • بخش تمرین ها و نکات آزمون ::: به دانشجو تمرین داده می شود و نمونه سوالات و نکات آزمون بررسی می شود

آموزش لینوکس

جذاب ترین دوره آموزش لینوکس اسنشیالز | Linux Essentials | گارانتی بازگشت وجه | کلاس آنلاین و فیلم | بدون شک دوره آموزشی Linux Essentials | لینوکس اسنشیال مهندس نصیری است که در قالب 20 فیلم آموزشی از مبتدی تدرین مفاهیم اولیه در لینوکس تا نصب و پیکربندی و آماده شدن برای ورود به دوره LPIC را برای شما موشکافی می کند.

دوره لینوکس اسنشیال دریچه ورود شما به دنیای لینوکس است و این دوره لینوکس بهترین دریچه ورودی شما به این دنیاست.این دوره پایه و اساس دوره های آموزشی لینوکس حرفه ای تر ، دوره های شبکه ، برنامه نویسی و حتی هک و امنیت است. شما با یادگیری این دوره آموزشی لینوکس قطعا به هیچ منبع دیگری برای شروع لینوکس نیاز نخواهید داشت. در ادامه می توانید وارد دوره مدیریت لینوکس یا دوره LPIC 1 و دوره مهندسی شبکه لینوکس یا دوره LPIC 2 شوید.

سرفصل های آموزش لینوکس اسنشیالز چیست؟

در این دوره آموزش لینوکس که بر اساس سرفصل بین المللی LPI ارائه شده است ابتدا ما به معرفی سیستم عامل لینوکس و انواع توزیع های لینوکس می پردازیم ، سپس مفهوم اوپن سورس و GNU را بررسی می کنیم. آموزش نصب لینوکس را با هم یاد می گیریم و نرم افزارهای متنوعی که در لینوکس وجود دارند را با هم مرور می کنیم.

به بررسی انواع لایسنس لینوکس و تفاوت بین آنها می پردازیم. با مفهوم فایل سیستم و انواع فایل سیستم در لینوکس آشنا می شویم. دستورات لینوکس را در محیط خط فرمان لینوکس شروع می کنیم. نحوه گرفتن راهنمایی در لینوکس را یاد می گیریم. ساختار فایل و دایرکتوری در لینوکس را با هم می شناسیم و دستورات مدیریت فایل و دایرکتوری لینوکس را با هم بررسی می کنیم. مفاهیم و نحوه استفاده مقدماتی از دستورات آرشیو و فشرده سازی فایل در لینوکس را یاد می گریم .

جستجو کردن در لینوکس را یاد می گریم ، بصورت مقدماتی آموزش شل اسکریپتینگ را آموزش می بینیم ، انواع سخت افزار کامپیوتر را با هم مر ور می کنیم ، تنظیمات شبکه در لینوکس را مرور می کنیم ، با انواع کاربران در لینوکس و نحوه مدیریت کاربران در لینوکس آشنا می شویم ، مدیریت گروه ها در لینوکس را یاد می گریم و در نهایت یا یادگیری سطوح دسترسی در لینوکس و مفاهیم Sticky Bit این دوره را به پایان می رسانیم.

دوره لینوکس اسنشیالز

اگر مقاله شبکه را از کجا شروع کنیم را مطالعه کرده باشید حتما می دانید که این روزها در حوزه آموزش شبکه ، یادگیری دوره لینوکس اسنشیالز تقریبا یکی از نیازهای عادی به حساب می آید و شما باید یک دید حداقلی به این دوره داشته باشید.

دوره آموزشی لینوکس اسنشیالز | Linux Essentials چیست؟

در مسیر یادگیری لینوکس | Linux بدون شک اولین و پایه ای ترین دوره آموزشی در دنیا به عنوان Linux Essentials شناخته می شود. شما در این دوره آموزشی لینوکس با مفاهیم پایه ، ساختار سیستم عامل ، دستورات مقدماتی ، شکل و ظاهر سیستم عامل لینوکس ، فلسفه وجودی لینوکس ، مفهوم متن باز یا Open Source و بسیاری دیگر از نکات اولیه آموزش لینوکس آشنا خواهید شد و در وهله اول با این دوره آموزشی لینوکس ، ترس شما از این سیستم عامل تا حد زیادی ریخته می شود.

حداقل پیشنیاز یادگیری دوره آموزش لینوکس اسنشیالز ، یادگیری دوره آموزش نتورک پلاس است

دوره لینوکس اسنشیالز | Linux Essentials توسط انیستیتو لینوکس حرفه ای کانادا |  Linux Professional Institute که ارائه دهنده دوره های بین المللی لینوکس در دنیا و تدوین سرفصل های آموزشی لینوکس است ، به عنوان یک پیشنیاز برای ورود به دنیای لینوکس و دوره های پیشرفته LPIC ( Linux Professional Institute Certification ) معرفی شده است . LPI کانادا تدوین کننده استانداردهای آموزشی لینوکس برای متخصصین حوزه لینوکس و متن باز در دنیا است.

آموزش لینوکس

بد نیست بدانید در دنیا بیش از دویست هزار نفر دارای گواهینامه های بین المللی LPIC انیستیتو لینوکس هستند. شرکت های دیگری هم در حوزه آموزش لینوکس در دنیا وجود دارند که دوره های آموزشی Linux هم بصورت خاص برای خودشان دارند اما LPI اولین و بزرگترین موسسه ای است که آموزش لینوکس را فارغ از انواع نسخه های مختلف سیستم عامل لینوکس و بدون وابستگی به یک برند یا شرکت خاص برگزار می کند.

دوره لینوکس رایگان

آزمون های بین المللی لینوکس LPI در بیش از 180 کشور دنیا به زبان های مختلفی برگزار می شود و حتی تا چند سال پیش ما در ایران هم نمایندگی رسمی LPI کانادا را داشتیم که به دلیل تحریم از ایران رفتند. هدف اصلی دوره های آموزشی لینوکس LPI این است که بتوانند لینوکس را بصورت همگانی و فراگیر و اصولی به دنیا آموزش دهند.

وجه تمایز دوره آموزش لینوکس توسینسو چیست؟

این دوره آموزشی لینوکس اسنشیالز نتیجه تجزیه و تحلیل کردن دوره های آموزشی انگلیسی زبان شرکت های CBT Nuggets ، Pluralsights ، Udemy و Linux Academy به همراه مثال هایی جامع از مراجع اصلی یادگیری لینوکس یعنی کتاب های آموزش لینوکس شرکت LPI و همچنین تجربیات چندین و چند ساله مدرس دوره در محیط های کاری واقعی دنیای لینوکس تهیه و تدوین شده است و برای ساختن آن ماه ها زمان گذاشته شده است . به همین دلیل شما با خیال راحت می توانید این دوره لینوکس را تهیه کنید ، اما سایر نکاتی که این دوره آموزشی را متمایز می کند را بصورت تیتروار عنوان می کنیم :

  1. آموزش ها بصورت گام به گام ، ترکیب تئوری و عملی و بصورت لابراتواری برگزار می شوند
  2. شما فقط آموزش نمیبینید بلکه تجربه 15 ساله مدرس در بزرگترین سازمان های ایران را به دست می آورید
  3. در صورت عدم رضایت از کیفیت فنی و آموزشی دوره ، مبلغ به شما بازگردانده می شود
  4. شما بدون شک نیاز به مطالعه منبع بیشتری برای شروع یادگیری لینوکس نخواهید داشت ، حتی کلاس حضوری
  5. شما پشتیبانی استاد را در کنار خود دارید و سوالات خود را براحتی می توانید بپرسید و سریع جواب بگیرید
  6. برای هر قسمت از ویدیوها چندین مقاله مکمل نوشته شده است که می توانید به آنها دسترسی داشته باشید
  7. بعد از گذراندن دوره آموزشی لینوکس اسنشیال به شما گواهینامه انگلیسی زبان توسینسو ارائه خواهد شد
  8. صدها نفر از دانشجویان این دوره به کمک این آموزش توانسته اند وارد سازمان ها و شرکت های بزرگ شوند
  9. شما کلی در این دوره می خندید و ما به شما تضمین می دهیم که حوصله شما حین دوره سر نمی رود
  10. با انواع توزیع های مختلف لینوکس به خوبی آشنا می شوید و وابستگی به یک سیستم عامل ندارید
  11. حتما روی لینک پروفایل مدرس کلیک کنید و رزومه استاد را بررسی کنید تا با خیال راحت انتخاب کنید

اهمیت دوره آموزشی لینوکس اسنشیال چقدر است؟

لینوکس این روزها در همه جا هست ، از سرویس های شبکه گرفته ، در پلتفرم های برنامه نویسی ، وب سرورها و حتی رسما در خانه و گوشی ما هم دیگر لینوکس وجود دارد. کارشناسان فناوری اطلاعات نیز به طبع این موضوع باید متوجه شوند که دیگر رسما بدون لینوکس نمی توانند در حوزه شبکه و زیرساخت و حتی برنامه نویسی بدون لینوکس با کیفیت بالا کار کنند و این یعنی یادگیری لینوکس و آموزش Linux یک الزام در حوزه فناوری اطلاعات است.

دوره لینوکس اسنشیالز

هدف اصلی دوره آموزشی لینوکس اسنشیال | Linux Essentials این است که شما دانش پایه ای و اولیه شروع مدیریت و یادگیری سیستم عامل های لینوکس را یاد بگیرید .  با ساختار این سیستم عامل ارتباط بگیرید ، فلسفه وجودی آن را درک کنید ، بتوانید آن را نصب کنید ، استفاده کنید ، شخصی سازی کنید و ترس خود را از ورود یه یک دنیای مملو از دستورات خط فرمانی بریزید و در نهایت آماده تبدیل شدن به یک مدیر شبکه لینوکسی یا یک ادمین لینوکس شوید.

دوره لینوکس اسنشیالز برای هک مناسب است؟

دوره آموزشی لینوکس اسنشیالز قطعا اولین دوره آموزشی لینوکس است که باید برای ورود به دنیای هک و امنیت وارد آن شوید. این روزها اکثرا ابزارهای هک و نفوذ در سیستم عامل های مبتنی بر لینوکس قرار گرفته اند و برای تبدیل شدن به یک هکر شما می توانید از دوره اموزش لینوکس اسشنیالز شروع کنید. برای اطمینان از صحت این مطلب می توانید به مقاله چگونه هکر شویم در این لینک مراجعه کنید.